söndag 27 maj 2007

Oj, oj vad jag har sovit den här eftermiddagen..... Såå mycket nytt och skojigt att lukta, bita, smaka, och känna på! Det har varit många nya människor här och tittat och klämt på mej. Det har varit kul, men helst så vill jag springa upp min mattes famn. Vilket hon verkar tycka om...och jag med! Jag har träffat de två katterna som jag ska bo med, och det har gått bra, men jag tycker att de är lite otrevliga ibland när de fräser. Då går jag bara därifrån. Jag har träffat två hundar hemma hos dem, och det gick också bra, fast en av dem var lite ivrig, så vi träffades inte så länge. Man jag tycker att de första dagarna har gått utmärkt faktist.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att se att Denzo har funnit sig väl tillrätta hos er. Ge finaste killen en stor kram från oss.

Karanga's Dee Sign Af Lex sa...

Hej Sötnosen!
Vad skönt att allt har gått så bra!
Massor med kramar från oss alla!
Pia, Martin, Nalle, Nova, Dee sign & alla syskonen som inte har flyttat hemifrån ännu!