torsdag 8 januari 2009

Vinteraktivitet!

Jag ska nog få tag i den där svarta saken snart!
Matte var en bra värmedyna!








Nu sticker jag..........




Matte, husse och Lillhusse drog med mej till sjön, trodde jag, det fanns ju inget vatten kvar......!? Det var bara en gigantiskt stor plan man kunde springa hur långt som helst på!! Ja, fast matte ropade ju på mej, jag fick ju inte försvinna för långt. Fick sedan förklarat för mej att det fortfarande var sjön vi var på men den hade frusit för det hade varit så kallt... Hmmm.... Det var iaf kul!!











1 kommentar:

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Fina bilder på dig brorsan. Läskigt det där frusna vattnet. Vi har haft sånt alldeles utanför huset några dagar och benen vill liksom inte riktigt på samma håll som jag när man måste gå ut på promenad.
Tass Aissa