lördag 17 oktober 2009

Jaha, 35 kg älgkött blev det! Bara att äta då! Fast jag får väl inte smaka så mkt förstår jag... Iväg tidigt idag efter frukost: promenad med matte, sen kom husse med bilen när vi var mitt i promenaden. Åkte till mattes pappa och stannade där en stund, fick lite gott godis av honom : ) In i bilen igen och till brädgårn. Där såg jag lite roliga människor och sen åkte vi hem. Jag och matte fick visserligen hoppa av vid brevlådan och ta med lördagstidningen till husse! Ha det gött!

1 kommentar:

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Hallojsan brorsan, Oj, vad mycket ni har bloggat och massa fina bilder oxå som vi missat att kika på tidigare. Superhäftigt med älgen - att du bara vågade, Modiga brorsan . Hoppas att allt är väl med er i Värmland. NU har vi älgen här i vår skog så vi håller oss på promenadstigar i närheten av civilisationen när vi är i skogen. Det skulle vara kul att träffas - hoppas att det blir snart!

Tass Aissa