lördag 23 februari 2008






Hej alla! Hoppas att min familj på västkusten inte har blåst bort! Tänker på er... Det har varit blåsigt här också, men inte så farligt som söderut. Jag och matte tog en förmiddagspromenad i soligt och härligt väder! Gick en sväng på en ny slinga och det är ju så kul att få lukta på nya ställen och skvätta så mycket jag kan! Men det roligaste är ju att reta matte när hon ska ta kort på mej! Jag springer gärna åt ett annat håll, vänder bort huvudet eller roligast av allt: Springer på matte så att hon trillar!! HAHA!! Men hon lyckades iallafall få ett par bilder.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå brorsan..hua va det blåser!! Men jag står stadigt..tack för dina grattisar ;) Hoppas vi möts på någon utställning någon dag!
Bus och tass Miss D

Anonym sa...

See HERE