söndag 17 februari 2008

Inoff. utställning, Köping

Jaha, då har man varit iväg på utställning igen!! Vi kom ganska tidigt, så det blev lite väntan...men... jag slog ju mina två halvbrorsor från Zaxxons och en till!! Var ganska loj innan vi gick in i ringen, men sen är det ju bara att skärpa till sig! Matte var jättenöjd!! Fick sedan gå mot en öppenklass-hane som var nästan 5 år... Då vann ju han...hmpf!

Kritik från domare Per-Erik Wallin:

"Vackra linjer. Markerat huvud, ögonen en nyans mörkare önskas. Mkt bra nosparti, lång flatt hals, utm skulderläge, bra längd på bröstkorgen, bra ben i tassar. Rör sig flott och effektivt.
Bra ridge."

Som vanligt ingen fotograf med.....finns det nån jag kan anställa???
Vi kämpar väl på! Kram på er alllihopa!

3 kommentarer:

Vimla sa...

GRATTIS vilken jätte fin kritik!!! Jag hoppas verkligen att vi ses snart på nån utställning, Lilla Stockholm kanske ;)

Största kramen!

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Grattis brorsan! Så kul med sån bra kritik, jag är mäkta stolt över alla mina snygga syskon! "Fina ben i tassar" gillade jag särskilt! Fniss! Jag tycker du har fina ben hela du!
Kramiz Leya

Anonym sa...

Grattis till en superbra placering och kanonkritik:)
Kram från pappa och co