tisdag 7 oktober 2008

Härliga höstdagar!

Lunk i storskogen.



Efter promenaden, blir det vila!!


Hallå på er! Har ni tänkt på att hösten kan vara väldigt upp och ner? Ena dagen regn och rusk, andra dagen helt underbart! Jag har bättrat på mej, är mycket piggare och bättre i halsen, så nu ska det vara fritt fram! Ska om några veckor göra ett anlagstest, hoppas att jag klarar det. Men med så många duktiga spårare i familjen ska jag nog också kunna lyckas! Det återstår att se. Ska snart ut och träna!

2 kommentarer:

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Lycka till brorsan jag ska hålla tassarna för dig!!! Det kommer säkert att gå jättebra, vi har ju som sagt himla duktiga näsor:) Skönt att du är frisk nu oxå!
/Leya

Vimla sa...

Haha jag hoppas nästan du får fler regniga dagar så du kan fortsätta med posen du har i fotöljen, UNDERBAR!!!

Skönt att du är frisk och kry nu åxå så att du kan ut och spåra. Du ska se att det går strålande ;)

KRAM