lördag 27 september 2008

På bättringsvägen...

...är jag. Blev ju barskrapad i halsen i onsdags...fick vistas ibland supersnälla djurskötare och vetrinärer en hel dag. Var lite omtöcknad förstås, men det var helt ok. Jag somnade utslagen, nästan halvdöd, i soffan och stannade där hela kvällen. Det är bättre i halsen och tro det eller ej, jag äter GÄRNA mat nu, men den måste vara så mjuk, så mjuk så att det inte river i halsen. Första dagen fick matte använda stavmixern, så det blev välling. Jag ska dock vara i STILLHET ca en vecka....... Inga långpromenader och inget bus! Men jag förstår det, för det känns lite i halsen när jag får lite för mkt energi i mig. Det är bara att stilla sig...

Tass Denzo!

2 kommentarer:

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Å söta lilla brorsan! Det är lite synd om dig nu tycker jag!!!! Men man kan mosa kov och köttbullar har jag hört, hälsa det till din matte!! Hoppas du blir riktigt frisk snart, så man törs bita dig i halsskinnet!! Krya på dig!
/Kram Leya

Vimla sa...

Sötaste lilla du! Att du varit på operation och varit så himla duktig! Gud så skönt de ska bli när den lugna veckan är över...men å andra sidan, om din matte mixar HÄSTBAJS till välling så skulle jag åxå vilja va sjuk ;)

Puss på dig!