lördag 14 mars 2009

Harhund???




Finns det når hare här???


Här kanske? Kom då, haren! Kom då!



Har börjat fundera på om jag inte skulle skola om mej till harhund... Häromdagen när vi var ute och gick hittade husse fina harspår som han visade mej. Jag blev intresserad och satte av i spåren, det gick så bra, jag följde med nästan hela vägen, men blev tyvärr lurad på nåt sätt... Sen ropade matte på mej... Idag gick vi i en skogsdunge, och där, mitt framför nyllet på mej sticker det upp en hare och vi sätter av i ilfart båda två!!! Ja, nu hann ju matte se detta, så det blev ju just ingen jakt... Hon ropade ganska högt och bestämt på mej så jag stannade väl...








Kollade lite i skogen om det gick att lägga spår men det är ju för mkt snö fortfarande...




1 kommentar:

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Oj va du är duktig brorsan! Lyssnar du när din matte ropar på dig??!? När du har en harpalt framför näsan? Det får ni inte tala om för min matte....;)
Kram Leya