fredag 13 mars 2009

Mer valpbilder!

Liten tik äter...

Sover....

Sover lite mer...



Äter OCH sover...


Ja, de växer och mår gott. Är lugna och tillfreds. Hälsar på varje vecka, de har blivit 2 veckor nu. Jag ska ta med god älgfärs till dem nästa gång, så de har när det är dags för avmaskning. Man måste ju ställa upp lite!
För övrigt så längtar jag efter att snön ska gå bort så att man kan träna spår. Matte har börjat en kurs i eftersök, en massa teori, sen är det min tur. Bort med snön, bort med snön, bort med snön!!!!!!!




3 kommentarer:

Anonym sa...

ja va söta man blir sugen på en till voff:)

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Va, Denzo har du blivit Pappa ?
Då har jag ju blivit faster, eller....?
Grattis Farsan och matte och alla andra

Tass och nosgnugg //Syrran Faster Aissa

Vimla sa...

Grattis till fadersrollen ;)
Men jag säger som syrran...hmm e vi fastrar då??!?!! De låter fasligt gammalt ;)

Lycka till!