tisdag 10 november 2009

Jaha, vad har jag gjort senaste tiden då? Vardagen rullar på, med prommisar och spårträning. I lördags var Jag till Bamse, husse hjälpte till att byta däck, sen följde Bamse med mej hem och vi busade! Lillhusse fyllde år så det kom lite släkt, även golden retr. Zelda var med så jag och Bamse försökte leka lite med henne, men hon är inte så glad i det så vi fick leka själva... På söndag fick jag vara själv en stund på fm, lillhusse skulle spela innebandy och fick inte jag följa med, vadå, tror dom inte att jag kan sitta still och kolla på en match?!  : (  Men sen kom de hem och då gick matte och jag en prommis och så kom husse och hämtade upp oss med bilen, då bar det iväg till Bamse igen! Husse skulle gratta sin pappa. Efter det åkte vi till mattes pappa och grattade honom. Så jag blev trött... Husse me tydligen... : )



ZZzzzz.....

Yaa, maan...coool...

1 kommentar:

Vimla sa...

Haha de ser ut som om du sitter och sover ;)

Ses snaaaaart!