måndag 4 juni 2007

Äntligen sol!

Hej!
Under helgen har det varit så fint väder här i Svenserud där jag bor så var tvungen att gny vid ytterdörren för att få komma ut på verandan. Där la jag mej och spanade på naturen, skönt... Jag var med matte och husse till ett ställe med hur mycket människor som helst tyckte jag, jag fick förklarat för mej att lillhusse Kevin spelade fotbollscup, det var därför det var så många där! Jag och matte gick efter en stund åt sidan lite, för det var så mycket ståhej runtomkring. Jag hälsade på en främmande hund, och det var skitkul! Det var lite för långt att åka dit så jag blev lite åksjuk och spydde på vägen hem.

Jga har hälsat på min människo -morfar, han är jättebusig med mej så det var bara kul att vara där, men jag blev trött och somna i soffan.

Idag har jag och matte varit ute i trädgården, och hon hade godis med sig som jag skulle hitta, Jag tyckte det var lite svårt, men hon visade mej litegrann var de var. Mums!

Hälsningar Denzo.

Inga kommentarer: