måndag 11 juni 2007

Varm helg!



Oj vilket härligt väder vi har, men det är skönast att vara i skuggan. Jag har träffat rottistiken Undine, hon var jättesnäll och busade också med mej, men hon lät som om hon var arg. Sen förstod jag att att det var hennes sätt att leka på så vi härjade runt som bara den! Undine har en liten människa hemma hos sig som väldigt gärna ville leka med mej, han sprang runt, runt med en trasa i handen som jag sprang efter och höll i, och så sprang vi ett par varv i taget, det var jättekul. Fast han hade en väldig energi, jag blev ju trött ju! Jag har också provat att bada, men jag tyckte det var sådär, jag gick i till magen sen fick det räcka, då gick jag upp på land och levde rövare istället. Var på en badstrand igår med mycket människor, både matte, husse och lillhusse badade men jag kände bara med tassarna lite... På kvällen igår blev det svalt och då spelade jag fotboll med familjen.

Inga kommentarer: