söndag 2 september 2007

2.a utställningen!






Vi har varit på vår 2:a utställning idag. Matte var skitnervös så hon mådde dåligt när vi åkte dit! Men nervositeten släppte när vi väl kom dit, jag visade henne att man skulle vara cool bara. Lägga sig ner på filten och ta det lugnt... Värma upp lite grann och sen gå in och göra det bästa man kan! Det var inte många ridgeback´s anmälda, så jag gick mot en lite yngre hane. Jag kände mig faktist lite proffsig efter allt vi lärde oss i Askersund! (Jag tror matte gjorde det med!) Vi vann klassen, och fick gå mot en yngre tik, och vi gjorde det bästa vi kunde men det blev ingen seger, utan det blev samma svit som sist, men både jag och matte var nöjda med vår insats! Så nu har jag två rossetter till, ett HP och en BIM. Kritiken var trevlig att läsa också! Husse var med och tog kort, de blev väl sådär...men ni får hålla till godo!! Han måste ju också träna...

3 kommentarer:

Vimla sa...

GRATTIS!!!!
Ni har ju verkligen blivit riktiga proffs ;D
Det ser riktigt bra ut på bilderna!!!

Lägger ni ut kritiken? Det vore kul att läsa...hihi

Kram från oss

Anonym sa...

Grattis till Bim för snygga killen! Ni ser superduktiga ut på bilderna:) Jag "snor" en bild till min hemsida, hoppas det är ok.
Kram från oss.

Karanga's Dee Sign Af Lex sa...

Grattis grattis!
Vad ni är duktiga!
Kramar från oss