tisdag 18 september 2007

Mer info från utställningen.


Jag är på valpkurs.
På utställning.
Hemma hos människomorfar. Är jag inte söt nu eller? Kan man aldrig få någon mat....















Jag glömde ju lägga in min fina kritik sist!





"5 mån. hane, god könsprägel, bra huvud och propotioner. Bra bett, bra öron, vackra mörka ögon, snygg hals, bra överlinje, bra benstomme. Välvinklad bak, vackra tassar, rör sig bra från alla håll, trevlig. Vacker färg, korrekt ridge."





Alla ord i kritiken är inte med pga. att de är oläsliga.....





Jag har börjat på valpkurs nu, och det är kul, men man får ju inte leka med nån! Bara träna, träna! Det vi gör nu är få kontakt med varandra, jag tycker att det kan vara svårt, man glömmer lätt bort att titta på matte, om hon inte gör något kul eller lockar med godis! Det är intensiv träning som gäller nu, vi kör måndagar och torsdagar i en månad. Jobba, jobba, jobba!

Inga kommentarer: