söndag 16 september 2007

3:e utställningen!

Ja, då har man varit på ytterligare en utställning. Det var i Forshaga här i Värmland, inofficiell. Det var bara jag som representerade ridgebacken så jag gick ju automatiskt vidare till BIS- Valp final. Men va länge vi fick vänta! Usch! Och inte hade vi något fint tält att sitta under, för det började duggregna, men vi kunde sätta oss under tak en stund iaf! Efter mycket väntan var det dags. Vi var väl ca 10 st valpar som gick in, sen försvann fem och sen fick vi ställa upp oss efter placering...och jag blev....3:A!!!! Trots att jag var jättetrött och frös litegrann fick jag en tredjeplats!

Tyvärr, tyvärr så hade vi ingen kameraman med idag....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men har lillkillen blivit BIS-3??? Stooort grattis från oss:)

Vimla sa...

Vi bugar och bockar till lillprinsen ;)
Va dukitga ni är! Spelar ingen roll att det bara va en hanvalp, de va ju den BÄSTA som va med ;););)
Vi blir så stolta att ha honom som bror!!!
Kram från oss!