söndag 1 juni 2008

Sommar! Sommar å sol!!






Hej å hå va skönt vi har det! Den här helgen har jag träffat en ny i familjen. En briardhane, valp 12 veckor. Han bor hos min mattes bror. De hade ju en briard innan som hette Brasse, men tyvärr fick de ta bort honom, så har de en ny som heter Junior. Vi lekte jättebra tillsammans! Kul kille! Men man har ju ingen ork när det är så varmt, tungan hänger ju ända ner i backen...


Idag har jag varit på spårkurs, sista gången. Det gick jättebra, följde en färsk viltövergång lite bara... Det tror jag de hade gjort med flit.... Nu är det slut med kurser, vi ska träna hemma och sen gå ett anlagsprov i sommar.


1 kommentar:

Vimla sa...

Hej brollan!
Va supersöt liten ny kusin du fått, jag blir helt avis ;)

Matte är lite trött och hon läste högt för mig ur din blogg...hon läste färsk vitlök istället för färskt viltövergång....hmmm!

Kram kram
Ska ni till Bollnäs föresten i helgen? Vi ska dit