tisdag 17 juni 2008

Ungefär 1 år sedan...

Hej!

Vart ska jag börja?! För det första måste jag säga att det jätteroligt att läsa om mina syskons aktiviteter, det är bra att hålla sig i form på alla sätt! Det har ju inte blivit så mycket bloggande de senaste veckorna, och det beror ju på att det aldrig blir dåligt väder så man måste vara inne. Vi är ute hela dagarna på promenader, bilturer, lekstunder, trädgårdsarbete eller bara gassar i solen med matte. Jag har försökt att få in en video på mej och Junior när vi badar men det vill bara strejka.... Även bilderna jag vill ha in strejkar! Tog lite kort när jag och matte tränade lydnad och gick en mysig skogspromenad, men det får ni se nån annan gång då...



Jag har oxå drabbats av spöken! Ibland kommer de när man minst anar det! De kan gömma sig i en pinne med torkade löv på, i grässtrån eller skuggor! Jäkla otäckt!!




1 kommentar:

Vimla sa...

TJOHO!!! Vi ska på samma uställning i Köping hurra va kul då ska jag äntligen få bita lite i ditt halsskinn....de va länge sen nu, längtar!

Vimmelkanten