onsdag 2 juli 2008

Hej på er allihopa!

Det blir ju lite dåligt med bloggandet.... dessutom har mattes mobilkamera strejkat, och vill inte vara med och visa alla bilder vi tar! Jag mår ganska bra, måste jag säga. Ganska, säger jag, och det är för att jag har tappat matlusten lite. Det nya vuxenfodret har inte fallit mej i smaken, och hur mycket matte än försöker att lura i mej lite mat, så vill jag inte! Nu fick jag prova en annan sort, som var lite godare. Annars har jag sett att matte har garderat sig med en massa olika sorter...Kan ju bli trevligt att prova! Igår var jag och "lekte" med Undine. Vi åkte till en badplats och tänkte att vi skulle bada lite, men tyvärr var det människor där så vi fick känna på vattnet vid båthamnen, i koppel istället... Jag brydde mej inte såå mycket om vattnet,(och inget annat heller) för att Undine var ju bara såå snygg och luktade nåt så underbart gott!!!! Matte hade fullt upp och hålla mej i styr, kan jag säga! Men va f...n, tänkte jag, släpp mej, så jag får göra det jag ska!

Men det blev inget.....Liite frustrerande bara.... (dumma matte...)

Jag återkommer, förhoppningsvis, inom kort! Kram!

Inga kommentarer: