fredag 25 juli 2008

Mera semester!






För ett par dagar sen så kom husse hem med en jättestor bil, husbil hette det visst. Matte börjar springa fram o tillbaka med en massa grejer! Hon tog med ungefär halva huset och stoppade in i den där husbilen. Jag var ju med o kolla hela tiden, så jag vet! Sen var det dags! Alla hoppade in i husbilen och vi puttrade iväg! Jag har aldrig åkt i en sån förut, så jag visste inte riktigt var jag skulle stå, sitta, eler ligga, men till slut kom jag på att jag kunde ligga mjukt o skönt i ena sätet... Efter ett par kisspauser, kom vi fram till Furuvik, strax utanför Gävle. Där stannade vi. Det var lite trångt att sova tillsammans med matte o husse på 2 ggr 1,5 m, men jag knödde väl till mej tillräckligt med plats ändå tyckte jag! Nästa dag vandrade vi iväg till Furuviksparken. Där kunde man titta på en massa knepiga djur, människor, hundar och mycket, mycket annat!!! Jag var gaaanska trött när vi var klara! Som tur var så var vädret bra. Inte för varmt o inte en regndroppe. Just det! Jag träffade ju en så fin liten flicka, hon var av samma ras som mej o kom från Skåne. Jäklar så söt! Men hon var bara 9 mån också... Annars såg jag inte till nån annan rr.


1 kommentar:

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Hej Bros, Vilken massa semester ni har hemma i dina trakter. Jag tror jag flyttar dit. Gillar bilden på mackan som din tvåbening höll i. Jag skulle satsat på den om jag vore du. Hoppas att vi ses snart när det blir dags för lillsemester uppe i mellansverige
Tass Aissa