tisdag 16 september 2008

Fortfarande sjuk...

Ja, jag har inte blivit av med den dumma infektionen i halsen. Nu tvingar matte i mej medicin igen, fast den här luktar inte lika äckligt som den förra, tack o lov! Jag ska till doktorn igen den 24e sept och vara där hela dagen... Det blir bara värre o värre det här. Tänk om matte lämnar mej där för gott ...??? (matte: DET GÖR JAG INTE.) Men det är inte bara tråkigheter, jag mår ju okej för övrigt och har bra med energi som jag öser ut på mina kompisar när jag träffar dem!! Ska snart försöka få ett godkänt anlagsprov också.

Kram, och tack för allt stöd!

3 kommentarer:

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Håller tummarna för att matte stannar med dig hela tiden hos doktorn och att du snart är frisk så vi träffas igen //Aissa

Vimla sa...

Hej lilla gubben!
Hur går det för dig, hur mår du?

Kram från Vimlasyrran

Vimla sa...

Hej lilla gubben!
Hur går det för dig, hur mår du?

Kram från Vimlasyrran