torsdag 4 september 2008

Rapport från sjuklingen.

Gos! (tror det är Pox jag myser me)

Idag har jag varit till doktorn igen, den här gången lämnade matte mej där helt själv med plågoandarna! De gav mej nåt så att jag somnade. Riktigt ordentligt också! När jag vaknade var allt som i en dimma, en kort stund efter det fick jag gå ut till matte som satt och väntade på mej. Gissa om jag blev glad! Men hu så trött jag har varit idag... Nu ska vi vänta ett par dar, på ett provsvar till. Kanske blir det så att halsmandlarna ryker.



Annars tycker jag det är kul att läsa om mina syskon, allt vad ni gör och hittar på!!! Saknar er!!



Denzo.

2 kommentarer:

Vimla sa...

NÄMEN!!!! Är du så himla dålig brorsan, stackars stackars dig!!! Jag håller verkligen alla tassar för att du slipper operation, det lät ju verkligen inte kul. Hur vet man att man har ont i halsen?
Håll oss uppdaterade på hur det går lilla gubben.
Du ska veta att jag saknar dig med, krya på dig!!!

Alla kramar i världen från Vimlis

Anonym sa...

Hej gose-brorsan. Matte och jag trodde först ni skaffat lekkamrater när vi såg fotot, men sedan kände vi igen dig på fotot. Tänk att vi var söta redan då. Va' ont i halsen ??? Fattar ingenting. Det är väl en 2-beningsåkomma ! Hoppas att du kryar på dig snabbt. Min lillmatte äter nå't som heter glass när hon har ont i halsen- det kanske funkar på dig också, eller hemmagjord värmlandskorv eller något smaskigt i den stilen //Nosgnugg och kryisar från Aissa m fl. i Lerum