söndag 8 juli 2007

Bus med Undine o Brasse igen!




Ja, den här helgen har ju varit så där, regn mest hela tiden... I fredags åkte jag bil till stan och stannade i bilen när matte var in i en affär för en stund. Det var ok, det tog inte så lång tid förrän hon var tillbaka. På kvällen var vi inne och myste framför tv:n med en film. Igår var vi hos min människomorfar en stund, där tycker jag att det är jättekul att smita igenom hagtornshäcken, för då kan jag smita undan till grannarna som bor där. Men jag får springa tillbaka ganska fort för matte ropar på mej. Jag brukar springa tillbaka på typ tredje ropet och lite skrammel med godisburken! På kvällen åkte vi dit briarden Brasse bor, och jag fick leka med honom och Undine! Idag har jag o matte varit uppe i skogen en liten stund och letat köttbullar, annars har det regnat och jag har mest varit inne!


Ha det skönt! Denzo.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).