torsdag 12 juli 2007


Myror!


Idag har jag varit hemma hela dagen, men på kvällen åkte vi iväg och hamnade i skogen och där fick jag äta mat först. Det gick ju bra att äta i skogen också! Sen gick vi ner på en stig till en båt som husse började ösa vatten ur. Sen skulle den ner i sjön, och jag tyckte att det var spännande att vara på bryggan, och sen ville jag i båten! Usch, vad det vaggade.... Jag hoppade ur själv upp på bryggan igen! När vi hade i båten i vattnet, så upptäckte vi att det var en myrstack där under, fy vad dom var snabba att klättra på mej! Och på matte med......


Jag sover nu hela natten utan att behöva kissa eller bajsa. Har tränat att springa runt och sen stanna, och sen springa runt igen, och stanna. Har bara gjort det 2 ggr, och det är lite läskigt med halsbandet som sitter åt för mycket ibland när jag inte vill springa. Men det ger sig nog. Vägde mej förra veckan, och då vägde jag 17 kg.


Nu går jag och lägger mej! God natt!

1 kommentar:

Vimla sa...

Hej brorsan!
Va modig du är som va ute i båten!
17kg, hurra äntligen nån som väger mer än mig, jag väger 16,5 :D

Jag hörde av matte att vi kommer ses snart, JÄTTE kul! Hoppas att det kommer många syskon dit, då blir de livat!!!

Kramisar från Vimla