måndag 23 juli 2007

Ute i skogen.






Hej alla, jag har varit lite lat med bloggandet... Jag har varit här hemma och mått gött, som vi säger i Värmland! Åkt lite bil till människomorfar och till min kompis Bamse. Där var vi igår, och vi busade och sov omvartannat. Idag hjälpte jag till med att bära ved, det skulle läggas på ett och samma ställe men jag tyckte att vi kunde sprida ut det lite, så ser det finare ut! Det tyckte inte resten av familjen, så matte tog med mej till skogen, och där fick jag leta köttbullar! Kul grej det där, speciellt när man hittar det goda! Då säger matte att jag är så duktig såå. Alla har gjort så fina ståbilder, jag ska väl försöka att ställa upp mej, så jag också kommer med. Idag har det regnat här, så jag har inte varit ute så mycket, men ibland måste man ju... Det är ju så jobbigt att bli blöt om tassarna! Fast om jag gör något kul brukar jag glömma att det är blött...


Jag har blivit av med två små tänder, en uppe och en nere.

Ja! Just det! Jag träffade på en liten igelkott häromdagen, jag visste ju inte vad det var först så jag var ju tvungen fram och nosa på den. Vet ni vad den j.....ln gör?! Burrade ihop sej och det stack mej på nosen som bara attan!! Jag sket i den sen, kan jag säga...


Ha det gött! Denzo.

Inga kommentarer: