måndag 16 juli 2007

Glider omkring...



Hej på er! De senaste dagarna har jag mestadels varit hemma på gården, på fredagskvällen hälsade jag på Undine någon timme.Lördag kväll var jag hos människomorfar, tillsammans med Brasse. Det är skitkul att bita honom i öronen och halsen och skaka runt! Han säger inte att det gör ont! Men det blir mindre trevligt efteråt för då har jag hela munnen full i hår... Matte o husse hämtade mej sent på kvällen och då hade jag krupit ner i soffan och somnat ju! Jobbigt att resa sig från soffan. Söndag och måndag har varit vilodagar så när som på lite uppfostran och träning till utställningen.


En sak jag tycker är skitkul är att undersöka (!) soppåsen som de ställer på bänken. Trots att den står ända in mot kanten tar jag den och bara river och sliter tills allt innehållet är utspritt över golvet!! Jiipiie!!


Men det finns en baksida... matte upptäcker mej och då låter hon väldigt besviken och har inte alls samma trevliga röst som hon brukar...

Jaja, får se om jag prövar det igen.


Kommer med fler rapporter snart! Hej hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina, fina Denzo:). Har hört ryktas att ni kommer till Askersund, ska bli sååå kul att träffa er! Vilken dag kommer ni?
Kram från oss