lördag 3 maj 2008

Nya grannar!



Ja, visst, nu har man fått nya grannar! När matte och jag kom hem en kväll var det någon som hade sätt upp två vita snören runt hela den fina björkdungen vi har en bit ovanför vårt hus. Matte sa: - åh vad roligt, nu blir det liv omkring oss!


Jaa, det kan man ju säga. Imorse när vi gick och hämtade tidningen stod de nya grannarna innanför de vita snörena! KUL, tänkte jag och tittade först på dem, sen gick jag närmare och kröp under det ena vita snöret.... Det var väl ingen som hade varnat mej för att de nya grannarna använde STRÖM för att hålla nyfikna borta!!!! AJ, AJ, AJ......


Så när jag och matte skulle gå förbi där igen höll jag mej låångt ifrån dem.....


1 kommentar:

Vimla sa...

TJOHO! Här har man varit ifrån datorn ett par dar och VIPS så har ni lagt ut hur mycket som helst!

FÖRST: GRATTIS i mängder till kanonresultat på utställningen, WOW! Det märks att ni tränar som bara attan!!!!Gryyyyymt

SEN: Snygga grannar, sånna är rätt roliga fast läskiga fast roliga fast läskiga...kan inte bestämma mig. Men de där ordet ström har jag inte bekantat mig med än...matte brukar skrika som en besatt när jag kommer för nära...hmmm.

SIST: Super sköna bilder, jag tyckte i alla fall synd om dig, du såg ut att behöva lite halsbit från mig :)

Hur va de kommer ni till Österbybruk?!?! Jag är tydligen anmäld dit och ska läggas i hårdträning nu....bläää ;)

Kram från Vimmelkanten och matte!
Ps de verkar som om fotona kom fram nu....