måndag 19 maj 2008

Vem sjutton sätter en döskalle mellan två träd i skogen....???Hej! Det är bra med mej, har glömt bort att blogga på ett par dagar. Jag har varit på spårkurs, det går bra, jag har kanske lite bråttom ibland och tar mina egna vägar fram till målet, medan matte tycker att vi ska gå en massa krångliga vägar som tar längre tid....! Annars så går jag här hemma och mår bra. Matte och husse höll på i helgen att förstöra inredningen i hallen, de rev ut allt som fanns! Och så klgar dom på mej, när jag råkar gotugga på nån liten grej....

Var ute och gick lite förut, passade på att ta lite bilder.


1 kommentar:

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Jamen visst eeeee dom jobbiga!!! Mina människor har också fått för sig att "renovera" som dom kallar det, så nu får jag inte ens sova uppe i hallen på nätterna som jag brukar, för dom säger att jag kommer att tugga sönder alla verktyg och renoveringsgrejer där uppe... Så jag hämnas genom att vakna halv sex på morgonen och härja runt, öppna dörrar och bära runt på saker hehehehe....speedar upp farten på dom lite!
/Leya