söndag 5 augusti 2007





Har även träffat rottisen My och lekt med henne. Hon hade sin "storebror" Igge med sig en stund och han var STOR tyckte jag! Roligare att bara leka med My, hon är ju i min storlek och vi har jättekul ihop. När matte säger att vi måste vila försöker vi krypa fram till varann ändå. Ibland lyckas vi! Hihi.... I helgen har jag varit hemma med husse o matte. Vi var ner till älven som går ett par hundra meter nedanför vårt hus och provade att fiska. Jag traskade runt på de små bergshällarna och vips! jag halkade och fick känna på vattnet! Men det gick fint ändå, skönt att svalka sig lite! Har även tränat lite inför söndagen, tänk att det bara är en vecka kvar nu. Nervöst...

Jag vägde mej i fredags och det visade 22 kg. Matte tycker att jag börjar bli tung att bära uppför trappan på kvällen......

1 kommentar:

Vimla sa...

Hej!!!
Va roligt att ni tränar på! Vi försöker också men Vimla har liiiite problem på sina 3ben, haha, men de ska nog gå ;)
Jag måste säga ÄNTLIGEN!!! har nån växt om Vimla, jag började bli lite orolig att jag fått en grand danois haha! Skönt å höra att nån börjar dra ifrån. Hon väger 'bara' 21,1 nu ;)

Vi ses jätte snart, de ska bli så otroligt kul, vi längtar!!!
Kram Jenny & Vimla