söndag 19 augusti 2007

Kräftskiva!!!






Ja, då har man varit på sin första kräftskiva också. Det gick ganska lugnt till, men ack så trött man blev! Klockan hann ju bli tolv innan vi kunde slappna av och somna, jag och Undine, Och det var inte för att vi hade fått i oss för mycket inte! Brasse och My var också med fast ibland stack de ut till sina bilar och satt där en stund, sen kom de tillbaka igen. Först provad jag att sova i trädgårdsstolen på altanen men det var lite trångt så jag la mej hos Undine i soffan. Jag vägde mej igår också, nu väger jag 25 kg. Jag har börjat att tappa tänder, flera om dagen faktist! Ibland så dreglar jag mycket också, usch!


Idag skulle vi ha varit och hälsat på i Forshaga, men det kom lite annat emellan, så dit ska vi på onsdag ist. Jag längtar!!


Ha det så gött! Denzo.

Inga kommentarer: